• Začiatok školského roka 2017/2018

• Školský rok sa začína 4. septembra 2017

PROGRAM:

8.00 hod.:       Zraz prváčikov  v budove I. stupňa

8.30 hod.:       Slávnostné otvorenie školského roka na ihrisku (pri budove I. stupňa ZŠ).                         V prípade nepriaznivého počasia slávnostné otvorenie v telocvični.

9.15 hod.:       Triedne učiteľky si prevezmú deti do tried. Privítanie a oboznámenie   s programom najbližších dní.

10.00 hod.:     Obed (ráno sa bude zisťovať záujem o obed v 1. deň školy)

10.00 hod:      Obed – II. stupeň

10.30 hod:      Obed – I. stupeň

Prevádzka ŠKD bude 4.9. 2017 zabezpečená do 16.00 hod.

Tešíme sa na dobrú spoluprácu s Vami počas celého štúdia.

S pozdravom vedenie školy

• Plavecký výcvik - tretiaci

• Našim tretiakom sa podaril opäť jeden pekný výkon.

Absolvovali plavecký výcvik s výsledkom: VÝBORNE!

Všetci dostali diplomy, tešili sa z úspechov a my sa tešíme spolu s nimi!

Aj preto, že zvládli to úmorné teplo dnešných dní.

Mali, ale výhodu oproti nám: Plávali si v príjemnej, chladivej vodičke a bolo im v nej

---       ú  ž  a s n  e  !!!     ---

Do galérie Plavecký výcvik - tretiaci boli pridané fotografie.

• Európsky deň jazykov alebo European Day of languages

• Výnimočný deň! 26. september! Čím? Pozorne čítajte, zbystrite svoju pozornosť/ Be carefull/ Achtgeben /Faire attention.

Európa je úžasná. Neobyčajné krajiny, nádherné prostredie,  jedinečnosť a kultúrna bohatosť! Práve tento deň upozorňuje verejnosť na dôležitosť štúdia jazykov s cieľom prispieť k rozvoju mnohojazyčnosti a interkultúrneho porozumenia.

Aký to má všetko prínos?

Človek predsa nie je nikdy príliš starý na to, aby sa naučil nový jazyk a tešil sa z príležitostí, ktoré sa mu tým otvoria. Aj zopár slov jazyka krajiny, ktorú navštívite (napr. počas dovolenky), vám ľahšie umožní nadviazať nové priateľstvá a kontakty. Jazyky nám umožňujú cestovať do rôznych krajín, kde sa dokážeme nielen dorozumieť, ale môžeme tiež lepšie spoznať kultúru danej krajiny.

A preto sa držme starej múdrosti: „Koľko jazykov vieš, toľkokrát si človekom.“

Spolu so žiakmi a  vyučujúcimi sme si aj my pripomenuli European Day of Languages. Hodiny odučené v rôznych jazykoch, projekty, kvízy, tajničky, pesničky bavili, potešili i potrápili tie naše detičky!

Vo fotoalbume si môžete pozrieť aj nejaké tie fotky z tohto dňa :)

• Bratislava, moje mesto 2017 - Putovanie časopriestorom

• Touto cestou chceme pogratulovať Williamovi Stevenovi Greenblumovi, žiakovi 3.B triedy, k vynikajúcemu úspechu v literárno-výtvarnej súťaži Bratislava, moje mesto 2017. Získal úžasné 2. miesto v kategórii literárne práce.

Ešte raz: Gratulujeme a tešíme sa s Tebou!

• Deň detí

• Deň detí sa na našej škole niesol v znamení zábavy a súťaží, ktoré zorganizovali šiestaci, siedmaci, ôsmaci a zapojili sa aj deviataci! Triafali sme do koša, skákali do diaľky, preverili naše vedomosti, súťažili sme v rýchlosti zjedenia tyčiniek, v rýchlosti pitia vody, skladali sme obrázky, preverili sme si pamäťové schopnosti a iné zručnosti. Bolo super!

Do galérie Deň detí boli pridané fotografie.

• Noc s Andersenom

• Výnimočný spisovateľ, výnimočné príbehy! Noc s Andersenom bola v znamení odhaľovania záhad tajomstiev Andersenových príbehov. Do našej školy zavítali postavy z rozprávky O perníkovej chalúpke. Ukryli na tajných miestach poklady, ktoré sme mali odhaliť. Blúdili sme lesom, stavali domček pre ježibabu, upratovali sme ježibabe domček. Zažili sme to, čo Janko a Marienka. Po každom dobrodružstve sme dostali otázky, na ktoré sme mali odpovedať. Za správne odpovede sme dostali zašifrovaný text, ktorý nám postupne odhalil mapu k pokladu. Bola zábava, napätie a fungovala spolupráca a priateľstvá.

Do galérie Noc s Andersenom boli pridané fotografie.

• Radava

• Dnešný deň opäť začal rozcvičkou. Po rozcvičke sme strávili vyučovaním v prírode, stihli sme si zahrať aj futbal.

Na obed sme mali rizoto a na olovrant palacinky s džemom.

Po obede sme sa vybrali na túru do lesa. Po ceste sme videli veľa zvierat. V lese sme našli poľnú cestičku, po ktorej sme nazbierali rastlinky a tie využijeme do nášho herbára. Cestou lesíkom na nás číhali zelené listy lopúchov, ktorým sme neodolali... začali sme sa v tom teple nimi ovievať.

Tento večer je náš posledný a ukončíme ho galavečerom. Dostali sme diplomy, trička a kopec odmien.

Zajtra sa na Vás veľmi tešíme.

P.S. čakajte SMS

Predpokladaný príchod domov 14.30 hod.

Vaše deti!

• Radava

• Dnes sme boli na výlete v Topoľčiankach. Veľmi sme sa potešili, keď sme v diaľke uvideli náš krásny autobus. Posadali sme si a milý pán šofér Vladko nás pekne privítal.

Cesta nám ubehla, spríjemnili sme si ju piesňami.

Pred Národným žrebčínom nás čakala usmievavá teta sprievodkyňa. Ukázala nám všetky koníky a urobila nám prehliadku stajní. Dozvedeli sme sa veľa nových informácií a videli sme aj koňa "Maestoso" ktorý patrí kráľovne Alžbete II.

Po prehliadke sme nakúpili suveníry, navštívili sme Zámocky park v ktorom sme sa vyjašili.

Poobede nám prišla pošta, ktorej sme sa veľmi potešili. Nasledovala hra hľadanie pokladu Judy Hopkavej, ktorú sme hravo zvládli až do konca a poklad sme nakoniec vypátrali.

Posielame pusinky :)

• Radava

• Dnes 7.00 hod. sme mali budíček. Umyli sme sa a vyštartovali sme na rannú rozcvičku. Rozcvička nás celkom vyšťavila a baterky sme si dobili vydatnými raňajkami vo forme švedskych stolov.

Dnes sme si opakovali písanie, čítanie aj matematiku :)

Poobede nás animatorky prekvapili "Olympiadou". Každý kapitán tímu musel zložiť sľub, že budeme súťažiť férovo.

Mali sme štyri stanovištia, kde sme všetko hravo zvládli.

Večer sme mali opäť tančeky a rôzne súťaže.

Zajtra ideme na výlet do Topoľčianok. Tešíme sa!

• ŠvP Radava

• Dobrý večer!

Cesta bola dobrá, po ceste sme mali prestávku na desiatu. Počasie celý čas slnečné, bez obláčikov. Po príchode do penziónu Iveta sme sa vybalili, oddýchli a šup na obed.

Na obed sme mali paradajkovú polievku a špagety bolognese. Po obede sme mali čas na odpočinok a na upratovanie izieb. Každý deň nám budú naše p. učiteľky bodovať izby, preto si musíme na poriadku veľmi záležať.

Poobede sme mali program s animátorkami: CUCU, PIPI, DIDI, JAJA a BEKY. Rozdeľovacou hrou "zabudnuté hviezdy" sme si našli našich animátorov s ktorými budeme celý týždeň v tíme. Máme dva tímy: Pokémoni a Ohnivé Levy. Po rozdelení sme mali chutnú večeru. Po večeri sme mali čas pripraviť si škrabošky na večerný karneval, ktorý bol v "KRAJINE ZÁZRAKOV".

Už teraz sa tešíme, čo nás čaká zajtra.

Dobrú noc! :)

• Čítanie nás baví!

• Pýtate sa prečo? Okrem toho, že si rozvíjame fantáziu, tvorivosť, slovnú zásobu, môžeme čítaním spoznávať množstvo príbehov... Takýto príbeh čítali šiestaci našej 2.B a pripravili si pre žiakov prekvapenie formou aktivít.

Čítali sme spoločne príbeh od Ruda Morica Srnček Belko. Druháčikom sa príbeh, tajničky, kvízy a otázky páčili, dokonca i vytvárali obrázky, ktoré súvisia s príbehom. Dúfame, že čítať spoločne budeme častejšie!

Lebo Čítanie nás baví! (po kliknutí na zelený text uvidíte zopár fotiek :) )

• ZBER PAPIERA

• V jarnom zbere papiera sme vyzbierali 1690 kg papiera. Najviac papiera doniesli

Miška Deáková            2.B         151 kg

Janko Barič                 2.A         146 kg

Barborka Rejleková      2.B         113 kg

Dominika Rejleková     1.C         113 kg

Nelka Uličná (1.B), Samko Trandžík (1.A), Veronika Kovalčíková (2.B), Kristiánko Ivanov (1.B),

Hanka Ďuricová (1.B), Tiborko Tarábek (2.A), Ninka Jelšíková (7.A), Karolínka, Kristiánko a Kristínka Grӧneoví

• SME ZELENÁ ŠKOLA: ZEM, PRÍRODA, LESY A MY!

• Dňa 3.mája nás navštívila v škole mamička našej žiačky , pani Majdlenová.

Je členkou KLUBU SLOVENSKÝCH POĽOVNÍČOK! Prišla k nám v krásnom oblečení, za pôsobivým klobúčikom mala nádherné pierko! Mali sme úžasnú, zážitkovú hodinu, plnú informácií o prírode, o lesoch, o živote v lese. Hrali sme sa poučnú hru O BIOTOPOCH. Vyskúšali sme si vedomosti o ochranárstve, súťažili sme. Dozvedeli sme sa veľa o živote obyvateľov našich lesov. Milá pani poľovníčka nám priniesla ukázať vypchaté zvieratá, napríklad  diviaka, kačicu, lasicu, držali sme v rukách parožie srnčeka i jeleňa, spoznávali sme stopy  zvierat. Počúvali sme zvuky lesa.

Dozvedeli sme sa, že všetko v prírode so všetkým súvisí, že všetko je dôležité a ten, kto si myslí, že len my, ľudia, sme to najdôležitejšie tvorstvo na Zemi, sa veľmi mýli!

Keby títo naši štvornohí kamaráti, dvojnohí operenci, vedeli rozprávať, potvrdili by nám to všetkými desiatimi. Alebo koľkými vlastne? Vieme?

Do galérie sme pridali zopár fotiek. Veď si kliknite, ak ste zvedaví :) SME ZELENÁ ŠKOLA: ZEM, PRÍRODA, LESY A MY!